Facilitair coördinator

Published by: Caroline Rademaker
Industry

Work with documents

Type of employment

Long-term work

Country, City

the Netherlands (Holland), Tiel

Salary Not specified
Basic information
Date of placement 21.05.2019
475
0
0
0
0% ( Voices)
0
(0)
0.0
  • 250

    Views

  • 0

    Post rating

  • 0

    Total rating

Ter vervanging van zwangerschapverlof zijn wij op zoek naar een: Facilitair coördinator 40 uur per week Onze opdrachtgever is een toonaangevend internationaal bedrijf dat uitsluitend gericht is op de ontwikkeling, productie en verkoop van poedercoatings en vloeibare coatings. Onze opdrachtgever bedient klanten in de automobielindustrie, de transportsector, algemene industrie en in de sectoren architectuur en inrichting. Deze innovatieve producten en diensten omvatten verf, hulpmiddelen voor kleurafstemming, applicatietechnologie, opleidingen voor klanten en bedrijfsbeheersystemen. Onze opdrachtgever produceert met 12.000 medewerkers in 35 fabrieken, ontwikkelt nieuwe producten en technologieën op 7 internationale R&D-locaties, en heeft 42 trainingscentra over de hele wereld. Wij bieden • Een dynamische en onderscheidende internationale werkomgeving waarbij je onderdeel uitmaakt van een professioneel team • Zelfontplooiing en ontwikkeling door middel van uitdagende opdrachten, projecten en individuele trainingen • Marktconform salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden • Pensioenregeling met aantrekkelijke voorwaarden • Uitstekende reiskostenvergoeding Functieomschrijving • Het controleren en op peil houden van de ordelijkheid en netheid van de panden en het toezien op de naleving van huisregels en veiligheidsvoorschriften • Projectmedewerker in de werkgroep “nieuwbouw’’. Contact onderhouden met de gemeente, vergunningen aanvragen etc. • Toezien op en zorg dragen voor veiligheid in en rondom het gebouw en aandachtspunten signaleren beoordelen en uitvoeren • Het zelfstandig beoordelen van facilitaire aanvragen en het uitzetten naar leveranciers • Het optreden als eerste contactpunt voor leveranciers van facilitaire diensten en producten en hen aansturen op basis van contractinformatie en processen. • Het toezien op een juiste uitvoering van facilitaire contracten en het toetsen van prestaties op kwaliteit en leveringsafspraken • Het onderhouden van contact met gebruikers, gericht op de bereikbaarheid en klantgerichte afhandeling van vragen en klachten • Het mede verrichten van Health, safety & environment werkzaamheden • Participeren in diverse projecten Kwalificatie • HBO diploma Facility Management • 2-5 jaar relevante werkervaring • Ervaring met nieuwbouwprojecten en het aanvragen van vergunningen is een pré • ARBO specialist • In het bezit van een BHV diploma • Daadkracht, overtuigingskracht, pro-actief • Goed kunnen plannen en organiseren, resultaatgericht en analytisch sterk • Uitstekende communicatieve vaardigheden • Nederlandse en Engelse taal vloeiend in woord en geschrift. • Kennis van Microsoft Office • In het bezit van rijbewijs • Beschikbaar voor 6 a 7 maanden Herken je jezelf in het profiel? Mail dan je sollicitatiebrief en CV naar Caroline.rademaker@gigroup.com

Sign in with:
I agree and close
x Our website uses cookies to improve its performance and enhance your user experience. By continuing to use this website, you consent to their use. For more info please see our Cookies Policy.